close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • هتل آدم و حوا آنتالیا

    هتل آدم و حوا آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه توریستی بلک آنتالیا واقع شده است. این هتل لوکس تا مرکز شهر آنتالیا 35 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی آنتالیا 25 کیلومتر فاصله دارد. هتل آدم و حوا آنتالیا به دلیل نزدیکی به جاذبه های توریستی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور آنتالیا می باشد.

    امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا :

    هتل آدم و حوا آنتالیا در مجموع 469 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. همه اتاق ها از امکانات ویژه ای از جمله مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، یخچال ، تلویزیون صفحه تخت و .... برخودار می باشند. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای 9 رستوران می باشد که انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و .... در این رستوران ها برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 طبخ می شود. همچنین هتل دارای امکانات رفاهی از جمله استخرهای سرپوشیده و روباز ، سرسره های آبی ، اتاق ماساژ ، زمین تنیس و.... برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 نیز می باشد. در ضمن همه خدمات هتل آدم و حوا آنتالیا برای گردشگران تور آنتالیا به صورت UALL می باشد.

    دیگر امکانات و خدمات هتل آدم و حوا آنتالیا :

    خدمات ویژه معلولین ، صرافی ، خدمات نگهداری از کودک ، خدمات خشکشویی و لباسشویی و ....

    جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

    هتل بایا لارا آنتالیا

    هتل بایا لارا آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه لارا آنتالیا قرار گرفته است. این هتل زیبا در زمینی به مساحت 57.000 مترمربع برای گردشگران تور آنتالیا بنا گردیده است. هتل بایا لارا آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 17 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی 15 کیلومتر فاصله دارد.

    امکانات هتل بایا لارا آنتالیا :

    هتل بایا لارا آنتالیا در مجموع 399 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و از امکانات ویژه ای برخوردار می باشند. ازجمله امکانات می توان به مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، یخچال ، تلویزیون ، وای فای و .... اشاره کرد. در ضمن بعضی از اتاق ها نمایی زیبا و رو به دریا دارند. از امکانات رفاهی هتل می توان به استخر ، سالن تناسب اندام ، آبگرم و همچنین پارک آبی با 3 سرسره برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 اشاره کرد. همچنین هتل بایا لارا آنتالیا دارای یک ساحل شنی خصوصی با اسکله های چوبی نیز می باشد. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و ... برای گردشگران عزیز تور آنتالیا نوروز 96 طبخ می شود. در ضمن هتل بایا لارا آنتالیا به دلیل طراحی مینیمالیستی و خدمات با کیفیت عالی به عنوان یک هتل ممتاز شناخته شده است.

    جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

    هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا

    هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا یکی از بهترین هتل های 5 ستاره می باشد که در منطقه کمر آنتالیا قرار دارد. این هتل لوکس دارای نمای بیرونی بسیار زیبا و به شکل کشتی می باشد که قطعاٌ توجه زیادی از گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 را به خود جلب می کند. هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا در سال 2007 برای گردشگران تور آنتالیا بنا شده است. این هتل با فرودگاه 40 کیلومتر و با مرکز شهر 30 کیلومتر فاصله دارد.

    امکانات هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا :

    هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا در 6 طبقه و در مجموع 396 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و از امکاناتی نظیر تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و .... برخوردار می باشند. در رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی و اروپایی برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 طبخ می شود. همچنین هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله زمین تنیس ، میز بیلیارد ، سالن تناسب اندام ، استخر ، سونا ، ورزش های زمینی و آبی ، اتاق ماساژ ، زمین بازی مخصوص کودکان ، حمام ترکی و .... برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 می باشد.

    جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



    برچسب ها : هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ، هتل های آنتالیا, ،
    ادامه مطلب
    + نوشته شده در 20 بهمن 1395ساعت 8:42 توسط zeynab banazadeh نظر بدهيد | نظرات (0)
    لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی کاشان

    تاريخ : چهارشنبه 20 بهمن 1395 | 14:56 | نویسنده : |
  • مکس گراف
  • مواظب